Mijn eerste bericht

Mijn eerste bericht hier.

Ik zal mij eerst even voorstellen. Mijn naam is Miranda. Ik woon in het zuiden van het land samen met mijn partner en onze 2 knappe zoons! De oudste is ondertussen al 7 jaar en de jongste bijna 2 jaar.

Waarom deze site? Ik haak sinds een jaar. Het leukste wat ik vind om te doen is een patroon na proberen te maken. Dus zoeken naar een foto en het haakwerk namaken zonder patroon. Ook als ik een vraag krijg voor een specifiek iets, probeer ik het altijd zo uit het hoofd te maken. In het begin schreef ik niks op en maakte het op goed geluk. Laatste tijd noteer ik wel alles wat ik doe en wil de opgeschreven patronen graag delen. Steeds vaker krijg ik de vraag als ik iets gepost had op facebook of ik ook een patroon had. Ik verstuurde dat iedereen individueel het patroon toe. Maar dit is toch veel makkelijker. Een verwijzing naar deze site waar je het patroon vandaan kan halen.

Heb je nog vragen? Stel ze gerust.

Groetjes,
Miranda

6 gedachtes over “Mijn eerste bericht

  1. Hallo Miranda, omdat mijn dochter gaat trouwen wil ik het bruidspaar tje gaan haken. Zou ik het patroon van je kunnen krijgen? Wil er voor betalen hoor. Mijn e-mail is: albert.anneke@caiway.nl. Alvast bedankt voor de moeite! Groetjes, Anneke

    Like

  2. Hallo Miranda, wat een schattig bruidspaar. Ook ik wil ze heel graag haken voor een cadeau. Zou ik het patroon ook van je mogen ontvangen. Alvast heel hartelijk bedankt hoor, en voor het uitschrijven en voor de moeite van het toezenden. Hartelijke groet Riet Lindenberg

    Like

  3. Vind je bruidspaar geweldig. Kan helaas alleen patroon van de bruidegom niet gedownload krijgen. Krijg steeds een foutmelding. Zou je hem kunnen doorsturen? Alvast hartelijk dank daarvoor.

    Like

Geef een reactie

