Beertje Bram

Ik was op een dag op zoek naar een leuk patroon voor een beer. Echter kon ik weinig leuks gratis vinden. Toen kwam ik een plaatje tegen op google. Op slag verliefd! Maar het patroon was 6 dollar. Plus dan zou ik het nog moeten vertalen. En dat was mij al teveel werk.

Dus weer aan het werk met alleen het plaatje in op het scherm. Het resultaat:

20141018_092343

Hij lijkt redelijk op het plaatje wat ik gevonden had. En met mijn eigen creatie ervan; nog steeds verliefd op het beertje! Missie geslaagd. Ook nu had ik het patroon weer opgeschreven en deel dit met liefde met jullie:

http://www.4shared.com/office/AfJ0gW90ba/BeertjeBRAM.html

Maar let op: dit patroon is op dit moment nog niet getest door iemand! Mocht je het patroon downloaden en gemaakt hebben, zou je mij dan een reactie hieronder willen achterlaten om te laten weten of het klopt?

In ieder geval, veel plezier ermee!!

Groetjes,
Miranda

Geef een reactie

