Sfeerlichtjes

Van de week zelf ook eens wat geprobeerd met een ander sfeerlichtje:

10330440_762668337148085_9109036316330250980_n

Gelukt! Ik had zo’n idee ook op internet voorbij zien komen en dat wilde ik uiteraard ook. Alleen ben ik nog steeds verliefd op dat patroon waarmee in mijn eerste sfeerlichtje had gemaakt, waardoor ik dit ook graag in dit lichtje terug wilde laten komen. Het was even puzzelen om zowel de bovenkant met rondingen te krijgen, maar het is gelukt! En zeg nou zelf, wat issie leuk!!

Mijn 1e sfeerlichtje is trouwens vandaag vergeven. De juf van onze oudste is vandaag een dagje ouder geworden en dus een ideaal moment om zoiets te kunnen geven. De juf vond het geweldig!

Geef een reactie

