Aap bengel

Van de week op internet kwam ik een patroon tegen van een aap. Dit is officieel het patroon van Stip en haak: http://stipenhaak.blogspot.nl/p/mijn-patronen_28.html

Maar ik vond deze dus gratis op internet, mag officieel niet, maar dat was dus geluk hebben voor mij! Meteen ben ik de dag erna ermee aan de slag gegaan. En zeg nu zelf, is het geen plaatje?

6269_775234592558126_304198724769273873_n

Hij mist alleen de staart nog. Die komt nog. Maar toen hij dus zover was als op het plaatje, was hij al weg. De jongste zoon ging er meteen mee vandoor. Maar de staart komt nog wel 🙂

2 gedachtes over “Aap bengel

Geef een reactie

