Lilleliis cuddle baby & mini Lalylala

Mijn laatste berichtje voor dit jaar. Vandaag is het oudjaarsdag en ik wilde graag wat projecten af hebben voor de start van het nieuwe jaar.

Het is gelukt! Dit keer had ik afgelopen week een lilleliis cuddle baby gemaakt. Wat een schatje. Ik plaatste deze op mijn facebook en kreeg de vraag of ik deze ook in het roze kon maken. Maar natuurlijk. Maar ivm de feestdagen wist ik niet of ik het nog voor het einde van het jaar af zou krijgen. Maar het is gelukt!

Zelfs van het weekend nog een ander knuffeltje is uit mijn haaknaald gekropen. Een mini-Lalylala. Dit patroon is gratis te downloaden op de facebookpagina van Lalylala verslaafden. Erg leuk! Zelf nog een eigen twist eraan gegeven met het rokje. Ontzettend leuk geworden al zeg ik het zelf:

10407797_792229204191998_2544044409637991544_n

Nu al aan het speuren tussen de patronen en internet wat mijn volgend projectje gaat worden… Genoeg te vinden, te veel zelfs. Maar een keuze maken is wat anders hihi!

Voor nu wens ik iedereen een fijne jaarwisseling!!

‘May all your dreams and wishes come true’

En natuurlijk ook voor 2015 veel haakplezier 🙂

Geef een reactie

