Een boerenmuisje

Een tijdje geleden kwam ik dit patroon tegen: http://www.happystitches.nl/nl/lilleliis/1861-ballerina-mouse-nederlands.html. Ontzettend leuk! Alleen is het zo dat wij zelf 2 jongetjes hebben (uiteraard de leukste kereltjes die er zijn hihi). Daarom heb ik er weinig aan om meisjesdingen te haken. Maar dit muisje vond ik toch wel heel erg leuk! Alleen dan niet de ballerina…

Eerst gezocht naar een alternatief, een jongens muisje. Maar helaas vond ik niks wat naar mijn zin was. Dus toen maar zelf aan de slag met als basis dan de ballerina van lilleliis:

IMG-20150107-WA0014

Ook de voeten iets anders gemaakt dan in het patroon stond en de tuinbroek naar eigen inzicht gemaakt. Wat een schatje is het geworden hé?

Geef een reactie

