Kleine mascotte voor een sjpasskapel

Ik speel zelf trompet in een sjpasskapel. Erg leuk om te doen trouwens!
Maar van hieruit was al vaker geroepen dat ik een keer iets voor de kapel moest haken. Een poppetje ofzo… De kleuren van de kapel zijn paars en limegroen. Leuke kleurencombi! En al vanaf dat het de eerste keer geopperd was, was ik erover aan het nadenken wat ik nu ging maken ermee. Ineens had ik een ingeving en ben aan de slag gegaan. Geprobeerd om de kleuren in de juiste combi terug te laten komen in het poppetje, zoals het ook gedragen wordt als wij op pad zijn met de kapel:

fdsg

Missie; geslaagd! Alleen dragen wij dan niet zo’n muts met van die punten, maar zo’n soort muts met punten komt wel terug in het logo van de kapel!

Superleuke reacties erop gekregen. Nu alleen nog een keer maken, maar dan in het groot (de basis van dit knuffeltje in een mini lalylala)

Geef een reactie

