Paar haakprojecten van de afgelopen tijd

Naamloos-1

Naamloos-2

Naamloos-3

Naamloos-4

Zoals jullie kunnen zien heb ik de afgelopen tijd niet stil gezeten zonder haaknaald.
Hiervan een paar in beeld!

Het schaapje heeft hier in huis een betekenis. Het is namelijk al jaren het lievelingsknuffeltje van mijn vriend. Het (nici) schaapje heeft hij op zijn brillendoosje, op een kussen, en een paar schaapjes van in huis. Ook is dit schaapje verwerkt in het geboortekaartje van onze oudste zoon en stond hij op het geboortebord wat pronkte in onze tuin. Al vaker had ik gezocht naar een patroon van dit schaapje. Echter niet eerder kunnen vinden. Tot voor kort… Ineens verscheen hij ergens tussen. Tja, toen zat er niks anders op dan bestellen en maken! Ik zag er wel tegenop, dat fluffywol. Maar het viel mij reuze mee! Het was niet makkelijk, maar met steeds de toeren blijven tellen en hier en daar wat extra steekjes om weer uit te komen, was het dan uiteindelijk toch goed gelukt! Het schaapje is van Julisiowo (haar shop: https://www.etsy.com/nl/shop/JulioToys). Ook komt daar het patroon van de zebra vandaan. Beide knuffeltjes met wat aanpassingen van mij.

Verder voor pasen nog het schattige konijntje van my krissie dolls. Zo leuk!! En zo ook de snoeppot, nagemaakt van het patroon van de foreverfriends beer, ook van my krissie dolls.

3 gedachtes over “Paar haakprojecten van de afgelopen tijd

  1. Is idd de kleine ronde snoeppot van de action. Het hoofdgedeelte is een stukje vastgeplakt aan de rand inderdaad.

    Gehaakt met haaknaald 3. Maar ik haak vrij strak. Dus met 2,5 zal ook goed te doen zijn.

    Like

Geef een reactie

