Einde schooljaar

Vorige week is de vakantie begonnen hier in het zuiden van het land. Dat kon ik natuurlijk niet zomaar voorbij laten gaan zonder iets gehaakt cadeau te geven. Voor de juffen op de peuterspeelzaal had ik het volgende gemaakt:

bloemhaakjuf

Het viel gelijk in de smaak. Je zag gewoon aan de reactie van de juffen wat ze ervan vonden. En ook was het erg leuk om te maken.

Het patroon van het lijstje had ik via pinterest (rond een armband eerst vasten haken. Dan in elke vaste een stokje en dan *1v – 1v overslaan – 6 stokjes – 1v overslaan – 1v* Herhalen tot het einde. Volgens het patroon waren het 8 stokjes. Maar dan vond ik dat het wel erg ging bobbelen. Vandaar gekozen voor 6 stokjes ipv 8. Foto afgedrukt, gelamineerd en erop geplakt. En daaroverheen aan de achterkant een stukje vilt geplakt.

Op de foto staan mijn jongste en mijn neefje. Ze zitten in dezelfde klas op de peuterspeelzaal. Dus 2 vliegen in 1 klap 🙂

Geef een reactie

