Weer een lief nijntje

Deze keer een ander probeersel van het patroon van mykrissiedolls. Ik wilde een echt meisjes nijntje proberen. Hier het resultaat:

20150726_213116

Missie geslaagd! En prachtig gehaakt nijntje erbij in de collectie ♡

8 gedachtes over “Weer een lief nijntje

  1. Hoi, wat een super mooie nijn tjerk. Mijn schoonzus is zwanger en heeft me gevraagd er eentje te haken. Wil je mij het patroon doorsturen aub. Hopeloos op zoek. Alvast bedankt .

    Like

    • Helaas mag ik het patroon niet delen. Het patroon is te vinden via Google. Even zoeken (bv op Google) op mykrissiedolls. Het patroon van het mijn kleine konijntje. Enige wat je aan moet passen in de neus. Verder alles hetzelfde haken en je krijgt zo’n Nijntje. Succes!

      Like

Geef een reactie

