Mijn lieve konijntjes

De afgelopen maanden zijn mijn lieve konijntjes ontzettend vaak voorbij gekomen op Facebook. Zo leuk! Vandaag kwam ik weer 2 van ‘mijn’ lieve konijntjes tegen op Facebook en wilde het jullie graag laten zien:

konijnanja

Zijn ze niet ontzettend schattig met deze kleurencombi? Erg leuk gemaakt Anja! En dank je wel dat ik de foto mocht delen op mijn blog. Anja is te vinden op Facebook. Daar heeft ze een eigen pagina:ย Anja’s Ami’s

Het patroon van het konijntje is iets verderop op dit blog te vinden ๐Ÿ™‚

18 gedachtes over “Mijn lieve konijntjes

Geef een reactie

