Katrien kip en een schattig draakje

l een tijdje stond de kip op mijn verlanglijstje. De kip van stip en haak. Nu met de pasen in het vooruitzicht juist extra leuk om haar nu te haken:

Samen met een lief  schattig kuikentje maakt het plaatje compleet. Onze jongste zoon was al verliefd op de kip al voordat de kip haar pootjes had. En moest de kip de dag erna mee naar de peuterspeelzaal. Vol trots ging hij de klasjes af om de kip te showen.

Een tijdje terug had ik ook het draakje van Lilleliis gehaakt. Ook zo’n lief ding ❤

20160227_133122

Beide knuffels zijn gehaakt met een betaald patroon, deze kan ik dus helaas niet delen met jullie. Deze patronen zijn via Google wel makkelijk te vinden waar ze te koop zijn.

2 gedachtes over “Katrien kip en een schattig draakje

  1. hallo miranda, ben een beginnende haakverslaafde al, en heb op uw blog het bruidspaar van 31/10/2014 ontdekt, vermits er in de vriendenkring een paar huwelijken zijn wil ik deze graag maken, ik heb het patroon gedownload waarvoor dank, maar nu is mijn vraag met welk garen heb jij ze gemaakt en hoeveel van elk, als je dit nog moest ongeveer weten, dan kan ik bij mijn volgende winkelaanschaf het garen meebrengen, dank u wel , ben fan van uw blog en zal u zeker blijven volgen; creatieve groetjes, titine

    Like

Geef een reactie

