Aangepast konijntje

Al een hele tijd terug had ik een konijntje uitgewerkt. Hierop kreeg ik heel veel positieve, maar ook veel negatieve reacties. Vooral negatief in de zin dat dit niet mijn patroon is, maar dat ik het van anderen had gepakt. Dit is echt niet zo. Dit patroon heb ik helemaal zelf verzonnen en uitgewerkt. Ja, dit konijn lijkt heel erg op een ander konijn. Ja, dat klopt. Maar er zijn er heel veel die op elkaar lijken. Maar echt niet 1 die precies op die van mij lijkt.

Toen die vriend van mij vroeg voor een konijn, met voorbeeld, had ik eerst gezocht naar een patroon. Ik kwam toen uit bij verschillende, maar vond ze allemaal niet echt leuk, oren te smal/kort omdat ik de naam ook erop moest verwerken etc. Vandaar dus zelf aan de slag gegaan.

Alleen was het zo dat ik ook vaker bij de boekenvoordeel katoen haalde. Deze bolletjes zijn iets dikker dan Catania / Phildar cotton 3. Daardoor kwam ik met 2 bolletjes vaak net niet uit. Heel vervelend. Daarom ben ik het patroon iets gaan aanpassen. En heel eerlijk, vind ik het aangepaste patroontje zelfs nog leuker dan het origineel. Niet dat mijn oude patroon fout is hoor, helemaal niet. Maar deze is net iets compacter.

aangepastkonijn

Hierbij is dan het aangepaste patroon:

Aangepaste versie van lief konijntje – MIRANDA MINI

Maar let op, deel het patroon zelf niet. Verwijs ze hier naartoe of vraag om toestemming. Kleine moeite, scheelt mij weer frustratie 😉

Groetjes,

Miranda

Een gedachte over “Aangepast konijntje

  1. Dank je wel voor dit leuke patroon! Ik heb mijn konijntje gisteren als kraam kadootje gegeven. De letters en cijfers borduren zijn ….. met enige inspanning ……. gelukt! Met behulp van in water oplosbare canvas. Soluble Canvas. Ik betaalde er 9.45 euro voor maar heb nog ruim de helft over voor een volgend project. Deze tip wilde ik je niet onthouden. Groetjes Anja

    Like

Geef een reactie

