Downloadlinkjes

Vandaag even rustig ervoor gaan zitten… Hoe kan ik nu downloadlinks gebruiken wat voor iedereen toegankelijk is… Verschillende gratis manieren, maar vaak met een hoop rotzooi. Ik eens googlen. Sufferd dat ik ben. Kan gewoon met een klikje hier op wordpress zelf! Kan mezelf wel voor de kop tikken hoor. Al zoveel frustratie achter de rug met steeds het moeten doorsturen van de patronen. Snap mij niet verkeerd, ik deel het graag, daar heb ik tenslotte al dat werk voor gedaan, om te delen. Maar vaak waren het 5 per dag wat vroegen om te mailen. En omdat dit alleen lukt via de vaste pc, moest ik er toch extra tijd voor maken.

Maar als het goed is, is het nu gelukt!

Lief konijntje: https://hakenmetmini.wordpress.com/2014/11/01/lief-konijntje/

Bruidspaar: https://hakenmetmini.wordpress.com/2014/10/31/mijn-allereerste-eigen-ontworpen-haakpatroon/

Ik heb mij voorgenomen om de aangepaste versie van het konijntje ook te delen. Heb er even over getwijfeld ivm het vele verspreiden van de patronen, maar ik realiseer mij ook dat er ook heel veel mensen zijn die het wel waarderen 🙂

Maar aub, deel patronen niet klakkeloos. Stuur ze hierheen, laat ze de patronen zelf downloaden. Alleen op deze manier krijg ik wat waardering. Zo zie ik waarvoor ik het doe.

Groetjes,

Miranda

Geef een reactie

