Kleine snuf van Stip en Haak

Een week of 2 geleden was daar ineens de mini variant van Snuf het konijn van Stip en Haak. Op slag verliefd! Wat een schatje!

Ook alle andere patronen van Stip en Haak zijn geweldig en zo fijn om te maken. Heel duidelijk, overzichtelijk en echt geen lastige patronen. Maar ik ben zelf meer van van de kleinere knuffeltjes. Mini hé 😉 Dus ik was heel blij toen ik zag dat de mini variant er was. De grote had ik een tijdje terug ook al eens gemaakt. Ik noemde hem mijn restjes konijn, zo gezellig met die verschillende kleurtjes in de armen, benen en oren.

Maar nu dus de mini variant. Vorige week was een vriendin van mij jarig. Ze is gek op al mijn haaksels en dan vooral de konijntjes. Dus ideaal. Patroon binnen en hup aan de slag. In eerste instantie 1 konijn, maar ik wilde graag een betekenis erbij maken. Met kraaltjes; friends. Leuk, maar toch miste er iets. Dus toen nog snel nog 1 erbij en zie hier het resultaat:

2016-07-08 16.47.04

Ze was er echt heel erg blij mee. En daar deed ik het tenslotte voor!

Daarna heb ik er nog 1 gemaakt op verzoek van onze jongste zoon. Hij wilde ook een nijn. Nu met wat extra kleur en een ster gespeeld:

2016-07-11 12.17.18.jpg

Ik ben bang dat er nog een aantal snufjes gemaakt zullen worden. Ze zijn ook zo ontzettend leuk! Dit patroon van de kleine snuf is hier te vinden: Stip en haak, kleine patronen

Geef een reactie

