Theesetje en andere haaksels

Altijd leuk, die kleine cadeautjes. Juffendag, verjaardag, gewoon tussendoor. Ze blijven gezellig! Dit keer had ik een theesetje gemaakt. Dienblad van de action (daarop staat: tea time). Schattig klein ding. Een kopje van de Xenos, superleuk met die busjes erop! Plus ook in de kleur van het katoen. Een klein kruidenpotje, ook van de Xenos. Daarop een dekseltje gehaakt (uit het hoofd gehaakt). Klein theepotje. Geen idee meer waar ik het patroon had gevonden, maar in ieder geval niet opgeslagen, want kan het niet meer vinden (stom!). Een theezakje voor in het kopje, met daaraan een labeltje met een hartje (ook uit het hoofd) en 1 onderzetter voor onder het kopje. Zo leuk allemaal! En het ziet ook zo gezellig uit!

2016-07-02 19.22.26

Verder heb ik de laatste tijd nog een paar haaksels gemaakt. Heb niet stil gezeten 🙂

2016-06-18 18.20.36

Nijntje, patroon van Kristel Droog – My Krissie dolls. Patroon heet volgens mij lief konijntje. Even op google en je komt er op uit. Het is een kooppatroon. Geen officieel nijntje patroon, omdat dit niet mag. Maar met het patroon van dat konijn, kan je zonder teveel moeite nijntje maken 😉

Het draakje is van Pepika: patroon naar het draakje

De rammelaars had ik beide gevonden op pinterest (i love pinterest!). Wilde de link al erbij zoeken, maar pinterest doet op dit moment vreemd.

2016-06-18 13.12.002016-05-02 14.25.112016-05-02 14.23.54

Vooral met de laatste ben ik nog steeds heel blij mee. De 2 vogeltjes aan een stok hangen gezellig voor het raam te pronken. Heel leuk en krijg er veel leuke reacties op. De vogeltjes zijn ook gratis patronen. De stok heeft mijn zoon voor mij gezocht in het bos. Deze heb ik laten drogen en daarna wit geverfd. De bloempjes op de stok heb ik er zelf bij verzonnen.

Geef een reactie

