Fluffy het minikonijn van HandmadEdith

Al een tijdje geleden had Edith contact met mij gehad. Daarin de melding dat ze een link had geplaatst op haar Facebookpagina naar mijn ontworpen konijn. Hartstikke leuk zo’n bericht. Enige tijd daarna kreeg ik weer een bericht. Of ik mijn adresgegevens wilde sturen, want ze had een verrassing voor mij! Hartstikke leuk en wist ook niet wat ik kon verwachten. Dag erna stond de postbode al aan de deur! Zo ontzettend leuk! Ik kreeg dus een doosje overhandigd met daarin een bol Alize garen, aangepast patroon van het konijntje, maar ook vulling, oogjes en een steekmarkeerder. Zo leuk!

Collage 2016-08-12 09_17_18

Ik kon het dan ook niet laten om er gelijk aan te beginnen. En zeg nu zelf, wat een schatje is het geworden! Voor mij was het de eerste keer met Alize garen. 1 groot succes, haakt heel fijn! Alleen was ik heel vlijtig begonnen aan het patroon zonder eigenlijk eerst verder te lezen. Met dit garen had ik het konijn ook met haaknaald 4 kunnen maken. Ik was halverwege het hoofd met mijn vertrouwende haaknaald 2,5, oeps. Maar ook dat kan prima met dit garen. Hij is alleen nu wat kleiner uitgevallen dan dat de bedoeling was. Geen probleem hoor, hij is hartstikke lief!

Wil jij nu ook zo’n gaaf setje? Dus patroon, garen, oogjes, vulling en ook een steekmarkeerder? Deze is te koop bij http://www.facebook.com/HandmadEdith voor maar 5 euro! Let op, wel komen hier eventuele verzendkosten nog bij.

Edith, echt super bedankt! Het was een ontzettend leuke verrassing en heb jouw konijntje met veel plezier gehaakt!

Een gedachte over “Fluffy het minikonijn van HandmadEdith

Geef een reactie

