Aap Lucas, CuteDutch

Vorige week kwam die ineens ergens voorbij. Aap Lucas. Alleen is het patroon uitgeschreven voor te maken met dat fluffy garen. En laat dat nu niet mijn hobby zijn. Na wat Googlen zag ik dat Aap Lucas ook al eens was gehaakt met gewoon katoen! Oké, mooi! Meteen het patroon besteld.

Binnen een dag had ik het patroon al in mijn mailbox. Meteen ging ik aan de slag. Eerst een roze variant. Het patroon is echt heel fijn te volgen en de aap vloog zo van mijn haaknaald af! Meteen begon ik aan een grijze variant. Wat zijn ze ontzettend leuk!

dsc_0567

Na een paar dagen wilde ik nog een aap maken. Maar nu een andere variant. Niet zo ‘simpel’. Hierbij koos ik voor gestreepte armen en benen. En zie hier het resultaat:

14796318126571112904858

Op slag verliefd op het patroon. En nu verliefd op de 3 aapjes op de kast ❤️

Het patroon is hier te bestellen: Aap Lucas

3 gedachtes over “Aap Lucas, CuteDutch

  1. Ik heb aap Lucas ook al gehaakt in het pluizige garen en vind dat lastig haken. Hij is ook prachtig in gewoon garen. Welk garen heb je hiervoor gebruikt?

    Like

Geef een reactie

